9 maj

Idag har varit en riktigt jobbig dag, Lucas håller på att få en tand till och vägrar sova...skrik, gråt och gnäll hela dagen=(
Men vi var till momma och hälsade på då blev han lite gladare iaf, var ute och gick en sväng...momma bjöd han på glass..GRR!
Igår var vi till Grete och lånade läragå-vagnen, gissa om det är fart på han nu=) men han började med ramla redan hemma hos grete igår, så nu springer man bakom som en riktig hönsmamma=) fort går det iaf...
Lina hade precis somnat när vi kom så jag hann inte se lillgumman, men Lucas fick sticka ner huvet i vagnen och titta, får hälsa på nåt mer framöver.
I mårn blir det grillning och ölning med tjejerna, ska bli riktigt roligt.
På söndag ska vi på kalas hos mimmi, så jag måste hinna handla present i mårn också.
Sov morgon hela helgen...jag har nog världens underbaraste karl<3
Men det blir ingen längre sovmorgon i mårn, vill få träffa Lucas så mycket som möjligt innan jag åker till krokom.
Nu ska jag putta in öronpropparna och sova...
Natti natti....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0