söndag

Vaknade i morse och mådde såå bra...inte bakis alls, helskönt eftersom vi skulle på kalas kl 14.
Var kul igår, vi grillade och käkade och drack massa gott..surrade massa skit och sjöng som tokar,det är nåt med tjejmiddagar som får alla tjejer att brista ut i sång=)
Kvällen urartade dock framåt natten när det kom massa annat folk som var tvungen att bråka och slåss...ingen ovanligt en kväll i krokom, men jag anser att det är dålig stil att komma hem till folk och börja bråka.
Det löste sig ganska bra och kvällen fortsatte i glad ton, med en lampa mindre för Martina.
Jag var tråkig och gick och la mig tidigare, känner på en gammal mammas kropp att hålla igång en dag=)
Vaknade med världens längtan efter min killar...Martina körde som en tok till Nälden så vi fick gosas med karlar och barn.
Det bästa med att komma ut är att få komma hem igen...

Idag har vi varit på kalas och ätit massa tårta, kändes bra med tanke på att jag ska börja "viktminskning" i mårn.
Det här är typ 3:e gången sen lucas kom som jag försöker gå ner, men den här gången så har jag skrivit det här och kommer känna pressen att inte misslyckas ännu en gång=(
Alla säger: ja men du har ju fött barn...jaha, hur länge ska man skylla på det då?...kan helt ärligt säga att min vikt meror på att jag är jävligt lat...
Men nu hoppas jag på att kunna skriva ner lite framsteg framöver...håll tummarna för mig nu!
Tjejerna


Kommentarer
Postat av: Theres

jag håller tummarna ja:)

2008-05-12 @ 15:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0