en bebis=)

Jag trodde aldrig att jag skulle kunna börja fundera på ett barn till, men senaste dagarna har jocke börjat surra och väckt en längtan i mig.
Tanken på en liten till känns så lockande, men då kommer tankarna om kolik, amningsproblem och ännu mindre sömn...
Statistiken visar att om första barnet haft kolik är risken stor att andra får det också, men den här gången skulle jag iaf vet att det inte varar för evigt.
Men jag har iaf sagt att jag ska jobba minst ett halvår, sluta röka minst 3 månader innan, och gå ner till min (innan grav-vikt igen)...ja det blir väl om typ 10 år då=) 5 kg kvar...
Men man kan ju får längta iaf...

Sista april blev lugn och mysig, vi spenderade kvällen till en superrolig film( the game plan tror jag den hette)
Åt massa gott och jag fick sovmorgon igår.
I går kväll bjöd vi Annelie & Micke på middag, sen var det torsdagstvkväll som vanligt, så man kom inte i säng förän halv12 i natt
Idag ska vi nog bara vara hemma och slappa, man blir så trött av det här skitvädret.
Ha de gott!
så fin och helt underbar...



Joel, Martina och Melissa kom och tog en kaffe idag, Jocke och joel for till krokom och shoppade inför morgondagens bravader och jag och martina surrade skit.
Jag och Jocke åt middag 8 ikväll, bänkade oss framför talang...det är ju helt sinnesjukt vilka "talanger" folk har=)
I mårn ska Jocke skruva bil och sen på dansgalan, jag och Lucas ska nog åka till martina och kolla på film.
Natti natti!
sommar snart...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0