energi

Jag har jobbat idag!...ja eller gått intro iaf, var superroligt även om jag känner mig totalt trasig i kroppen.
Känns så otroligt skönt att börja jobba lite framöver.
Lucas har varit med farmor hela dagen, och gissa om dom har mått gott, varit ute hela dagen och myst & busat.
Ska vara med farmor hela kvällen i mårn också, Jocke skulle tydligen jobba dag, men Annelie blev så ledsen så han lovade henne att få natta Lucas endå...söt han är.
Känns så bra att Lucas känner sig trygg med Annelie, syns på hela han att farmor är bäst...men det brukar väl vara så, där får man ju göra som man vill =)
Jag mår så jävla bra nu, måste vara på väg in i ketos...hoppas! känner ingen hunger längre iaf, och har börjat få tillbaka min energi.
När jag kom hem efter jobbet så ekade det av tomhet i lägenheten, trodde Annelie och lillen skulle vara hemma, men inte.
Så jag gick till annelie och körde ett spinningpass, kändes verkligen att jag går på tomgång...men skönt som attan var det.
Nu blir det tv-mys med min snygga man
älskar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0