flytta??

Så jäkla förvirrad jag är då...vi åkte till krokom, var och busade hos mamma till 14 och knatade iväg mot föräldragruppen...började kännas konstigt att det inte var nåt folk som kom, ingen vagn inne och dörren var låst?? jaha, det var i mårn vi skulle dit, vilken förvirrad människa jag kan vara ibland.
Men det är ju så när man inte har några tider att passa nu för tiden, och nu är det massa inplanerat framöver som jag ska hålla reda på.
Ja vi fick iaf traska tillbaka till mammsen och fika innan vi åkte hem...ingen skada skedd.
I mårn ÄR det iaf=)

Vi fick en lägenhet i krokom idag...eventuellt våran gammla som vi hade innan vi flyttade hit=)
Men vi vet inte om dom som bor där ska flytta och vet inte om vi verkligen vill flytta tillbaka till samma gård igen?
Och så har vi sökt dagisplats här i Nälden också...är ju inte säkert man får någon plats i krokom med så kort varsel.
Men här vill jag iaf inte bo, skulle ha lyssnat på vad alla sa:,(
Nu ska jag laga lite mat till min älskling kommer hem.
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Man får faktiskt vara glömsk/förvirrad när man är mamma.. =)..

mat.. ja just man kankse skulle laga nån sån med.. hihi..

2008-05-20 @ 17:33:20
URL: http://nogg.se/sofiaodaf
Postat av: Tina

Ni var inte heller så impad av Nälden ser jag=P???

2008-05-20 @ 17:40:10
Postat av: veronica

Men du de sa ja ju..

ja stod verkligen inte ut där ju..

Elr jo om man kunna flyttat lyan hade de funka för den e bra i planlösning o så...

Hoppas de går bra för er...

och ni får den lya ni vill ha i krokom...



Kramar veronica & cev

2008-05-20 @ 22:06:39
URL: http://ztumpan83.blogg.se/
Postat av: sandy

OST!!!!

2008-05-21 @ 07:52:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0