gott

saknar dig varje dag pappa<3


Ikväll var vi och farmor på Max och käkade, var lite väl mycket folk, men gott var det iaf.
Blev en halvjobbig resa hem med att försöka hålla Lucas vaken, men det gick bra och han fick gosa ner sig i sin egen säng så fort vi kom hem.
Sen kollade jag och farmor på sanningens ögonblick...så pinsamt så jag bara måste titta=)
I mårn erbjöd hon sig att natta Lucas så jag och Jocke kunde gå på bio eller nåt, så vi måste väl hitta på nåt=) 
Nu ska jag gosa med min jocke och sen sussa.
ha de gott!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja tack så mycket. Ja det är ju skönt å åka iväg en sväng, så det ska vi ju göra såklart. Nej hon som tyckte illa om det, ha ju barn själv konstigt nog.. Jag fattar bara inte varför hon skulle lägga sig i det. Men men. Det är ju ändå upp till oss om vi ska åka utan henne eller inte. Är ju skönt å bara umgås vi två också ju. Hoppas allt är bra med er. kram

2008-05-23 @ 09:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0