inte nu heller!

Bilen gick inte igenom idag heller...för min älsklings skull ska jag inte berätta varför=) kan bli pinsamt...
Men åtgärdas det i helgen så kanske det är grett på måndag, vi får ju iaf köra en månad nu.
Blir så konstig stämning på besiktningen, den påminner lite om känslan jag hade i Hammarn innan uppkörningen...alla sitter och funderar över sin dom...jag hade inte så mycket tid att fundera idag, men en klättrande och nyfiken lite lucas som var överallt=)
Blev en tripp på Donken innan vi for hem, men jag lyckades hålla mig från alla flottiga hamburgare...gav Lucas mat och skyndade mig iväg innan jag ångrade mig och handlade allt jag såg=)
Var på mammas jobb och tog en kaffe innan vi for till stan, eftersom jag inte köpt kaffe på 3 dagar nu så har det blivit att man får snika nån annastans, men jag måste åka och handla när skrutten vaknar.
Ha de gott!

Kommentarer
Postat av: martina

vi har nu Tejpat upp matlistan på Skåpluckan haha, kan inte tappa bort den :D

Kom o ta en kaffe med mig i morron då!?

2008-05-15 @ 22:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0