kryper

Glömde ju att skriva igår att min lilla trollunge kryper helt plötsligt...snacka om att göra saker bakvänt, han börjar med att lära sig stå och gå med stöd, nu har han lärt sig det då börjar han krypa=) sötungen min.
Lucas har vaknat konstant hela natten, dom här jävla tänderna driver mig till vansinne...jag vill ha min gounge tillbaka=(
Men eftersom jag själv håller på att få visdomstand så kan jag verkligen sätta mig in i Lucas situation just nu...det gör så jävla ont så jag skulle också vilja skrika och grina hela dagarna...

Just nu kretsar tankarna mest om vad man ska äta i helgen,måste ju passa på att äta gott!
Föräldragrupp idag, och kanske träffa mammsen en sväng om hon är ledig.
Ha det gott!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Lucas e såå söt.. =)

Vill du/ni flytta hem till Krokom igen?

Visst bor ni typ i Nälden nu?

Det borde väll inte vara nått

problem att få lägenhet i krokom..

fast ni kanske vill bo där det

finns hiss eller på första våningen..=)

Ha det bra...

2008-05-20 @ 12:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0