rött

Har varit så trött idag, Lucas vaknade 6 och vi busade några timmar till 9 och somnade bägge två...orkade knappt öppna ögonen när han vaknade och då hade vi sovit till 12.
Jocke fick kliva upp och dona ett tag, sen tog jag mig upp till slut.
Martina, Joel, Melissa och sandra kom en sväng i em, sen åkte Jocke och Joel o partajade, och sandra och Martina åkte hem.
Just nu sitter jag med färg i hela håret, får se hur det bli...rött...
Är så skönt att vara hemma själv med Lucas en kväll, inte så att jag inte vill va me jocke, men ensamtid är viktigt.
Nu sover lillen iaf, och jag ska färga håret och titta en på film och äta bär=)
Ha de gott!
image64

Kommentarer
Postat av: Sofia

Vilket fint kort på lucas..!
hoppas att allt e bra med er..!!
många kramar Sofia

2008-05-03 @ 21:27:26
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0