pizza...

Blev romatisk middag med en flottig pizza på bella, och kaffe och glass hos smurf=)
Men det var skönt att få vara med jocke en kväll, och kunna prata lite i lugn och ro.

Var och tittade in genom fönstret i lägenheteten i krokom, kände mig som ett psyko som stog där ute, såg endå ingenting=)

Hade gått jättebra för farmor iaf, när vi gick så vinkade Lucas hej då och flinade med hela ansiktet...han kan väl sakna oss lite iaf=)
Somnade direkt och har inte vaknat en enda gång, nu vill jag nästan att han ska vakna till så jag får ge han en liten puss..
Nu ska vi sussa, jocke börjar jobba 7 i mårn och jag ska sympatisova nu.
Ha de gott!
Mina favoritkillar=)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0