29 dagar kvar=)

Började dagen med vaniljshake vid 9, bananshake vid 2, och kakaomint vid 6, den sistnämnda var såå god, smakade som after eight.
Självklart har jag varit hungrig, men inte mer än jag kan stå ut med.
Det är värre med mattheten, jag vet att det försvinner inom 3-4 dagar, men att ha en lite vilde som skriker pga av tänder och trötthet gör det till en väldigt jobbig situation.
Men jag visste att det kommer att bli tufft, men jag ska klara det här!
Tog mig i kragen och gick framochtillbaka till Waplan när Lucas skulle sova em, allt för att slippa vara hemma och tänka på mat=)
Nu står lillen i sängen och ropar mamma, han verkade så trött när han gick och la sig, men så fort han hamnar i sängen är det bara bus.
I mårn ska jag jobba och farmor ska vara här, känns ganska skönt att få jobba och veta att Lucas ar det roligt med farmor ist för en trött och grinig mamma.
Jocke jobbar till 21 så jag kanske inte hinner träffa honom ikväll, saknar honom verkligen nu, känns som vi inte träffats alls på hela helgen när han har jobbat.
Nu ska jag försöka förklara för min lilla pratkvarn att det är kväll och vi ska sova=)

Tack terese & Sofia


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag förstår att man kan vara lite matt.. man tar juh helt bort maten.. Men det kommer att gå bra..=).. tålamod är nog nyckeln till framgång.. =).. det börjar bli bättre o bättre, men man är trött efter all oro.. men nu har vi juh träffat han o ser att allt går bra.. =)..

Kämpa på tjejen även om lucas e jobbig..

Kramar i massaor från mig till dig

2008-05-28 @ 10:28:35
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0