fredag

Jag fick sova till halv8 i morse, vilken dröm!
Jag blir så lycklig varje gång Lucas sover längre än till 7, innan man fick barn så var sovmorgon när man fick sova till tidigast 11, nu är det när man får sova mer än 6 timmar sammanhängande=)

Funderar på vad man ska göra ikväll när farmor vill natta, kanske gå ut och äta eller nåt.
Jag pratar jämt om hur viktigt det är med ensamtid, men när man får sin ensamtid så vet jag inte vad jag ska göra=)
Kan längta en hel dag efter att få vara för mig själv, men när man är själv så blir jag bara rastlös och känner mig tom...som att jag har glömt nåt.
Nu ska jag sätta mig på bron och ta en kaffe, var ju ganska skönt ute idag.
korven & darling


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det känns inte kul alls, få se hur vi ska göra. Vi har ju inte ställt oss på nån dagis kö eller sånt än..Men de känns jätte jobbigt å behöva tänka på att hon ska börja på dagis:( Läste att ni kanke skulle flytta till Krokom, ni vill itne bo på den här gården eller:P? ja förstår er, trivsi nte alls här.. kram

2008-05-23 @ 11:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0