21 maj

Jag har aldrig varit en speciellt smal person, har väl hänt att jag lyckats gått ner några kilon och känt mig ganska nöjd.
Men jag har aldrig haft den där wow-känslan över mig själv, varit ganska nöjd och kunnat leva med hur jag ser ut.
Men just nu är min spegelbild min mardröm, jag vet inte vem som tittar tillbaka längre...jag känner mig så otroligt nere över just min spegelbild och att behöva se ett kort på mig själv gör att ögonen börjar tåras.
Övervikt, trötthet och en hy som inte verkar vet vad sol är...kan ju inte bli bättre=(
Senaste månaderna har det varit så fullt upp med Lucas så jag har inte haft så mycket tid att fundera över vikt och utseende, men nu börjar jag väl hitta tillbaka till mig själv och öppna ögonen.
Ska ju självklart inte sitta här och gnälla utan att göra nåt åt de, men just nu kändes allt så mörkt.

Är tröttare än vanligt idag, och jag får skylla mig själv när jag inte går och lägger mig i tid.
Vi satt och tittade på hus till 12 igår, och sen låg vi och diskuterade om vi skulle flytta eller inte fram till kvarti1.
Har iaf kommit fram till att inte ta våran gammla lägenhet, så det blir till att vänta och se om det dyker upp någon annan som vi kan tänka oss.
nu ska jag passa på att vila när min lilla buse också gör det=)
Ha de gott!
saknar...


Kommentarer
Postat av: Sandra

Okej jo det hade Angelica med, sen kom det tillbaks och sen försvann det, och sen kom tillbaks igen. Men nu var det borta och skulle inte komma tillbaks tydligen. Ja man gör ju det, så skönt med sommar:)

2008-05-21 @ 10:05:55
Postat av: Tina

Jo det var det=)

Nej inte direkt.

Man blir ju helt isolerad från omvärlden, det är långt överallt, och det finns inget alls här att göra.

Sen jobbar ju jag i Lungvik, och Lars i stan i princip så det är drygt med pendlingen också!

Mycket som inte är bra nu du=P

2008-05-21 @ 17:55:15
URL: http://tinawina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0