mors dag

Min första morsdag, Lucas (Jocke) hade köpt en stor bukett rosor...sötnosar.
Igår åkte jag och Lucas till mamma för att vänta på Jocke som vill åka med hem.
När jag kommer in i trappen så står dörren till våran blivande lägenhet öppen, jag kunde inte hålla mig så jag och Lucas gick in och kollade, jocke fick självklart kolla när han slutade.
Dom hade inte krätks sen sist vi pratade så vi vågade oss in.
Det var inte så illa som jag hade trott, det enda som behöver fixas är omtapetsering i vårat sovrum.
Så snart flyttar vi, känns så bra så ingen kan ana...
Egentligen hade det nog inte spelat så stor roll hur den såg ut heller, jag vill bara flytta nu.

Somnade 8 igår, trodde verkligen att jag fått kräksjukan...orkade inte stå på benen, men när jag vaknade i morse så var allt som vanligt så det var nog bara trötthet.
Ikväll ska jag och Lucas sova hos mamma, hon ska bju på morsdagsmiddag och Jocke jobbar till 9 ikväll.
Nu måste jag ta hand om mina pojkar.


Kommentarer
Postat av: Sofia

hej hej!

Såg att du hade skirvit till mig.. ha haa.. men va skönt att ni ska flytta, fick uppdatera mig nu.. har inte kunnat läst på några dagar.. =).. vilken våning fick ni den på då? o vart i krokom..

va söt korven va.. hihiii..

//Kram

2008-05-26 @ 09:23:32
URL: http://nogg.se/sofiaodaf

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0