golvsittare

Vaknade i morse och kände mig totalt värdelös och likgiltig till allt, efter 90 minuters prat med fröken Z så åkte vi dit och hälsade på...har verkligen saknat dig Zandra<3
Efter det så kändes allt mycket bättre, fick klämma lite på lillgumman...men hon sov=(
Är dock inte så lätt att försöka föra en vettig konversation längre, när allt tid spenderas på golvet med att hålla Lucas borta från allt, fick iaf en lugn stund när det bjöds på fika=)
Meningen var att vi skulle hälsa på Martina med döttrar också, men Lucas var för trött så det blev raka vägen hem och mars i säng.

Jocke var på Q8 och fixade inför nästa vecka då han ska jobba där, så farmor kom hit och höll mig och Lucas sällskap.
Farmor fick natta lillen med välling och mys, bra eftersom jag och Jocke bokat in oss att jobba samma kväll nästa vecka så då måste hon natta.
Pratade med min cambridgekonsulent idag, så på måndag börjar helvetesveckan, 4-6 veckors lidande för att kanske kunna klämma ner mig i en bikini framöver=)
I mårn ska jag ringa på lägenheter...jag vill hem nu!
Ska på föräldragrupp i mårn, så nyfiken på hur stora alla småttingar blivit...tänk att det snart är ett år sen gullungarna tittade ut<3
Nu blir det lite soffmys med min karl...tills vi somnar på varsitt hörn och vaknar av att vi svettats fast i skinnsoffan=)
Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0